Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 243 96 46.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@sokiwyciskane.pllub telefonicznie: 22 243 96 46. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Podstawa prawna: USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827).
Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:
a) Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: LifeWellness sp. z o.o., ul. Matuszewska 20, 03-876 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
b) Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
c) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Wyjaśniamy, że używanie w praktyce oferowanych przez nas przedmiotów jest równoznaczne ze zmniejszeniem ich wartości, co oznacza, że odesłanie używanego towaru będzie wiązać się z poniesieniem przez Państwa kosztów ich eksploatacji. Przypominamy, że w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości sprawdzenia jak zachowuje się dany przedmiot w praktyce - można go jedynie obejrzeć oraz dotknąć. Koszty związane z używaniem przez Państwa oferowanych przez nas towarów określane są zawsze indywidualnie w zależności od zużycia rzeczy.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.